Egy olyan logisztikai cég vagyunk, aki specializáltan közúti áru szállítmányozással foglalkozik Európán belül. Több éves szakmai tapasztalatunknak köszönhetően kifejezetten erős szolgáltatást tudunk nyújtani SPOT, azaz eseti jellegű szállítások terén, amelyre igazán effektív, gyors és költséghatékony megoldásokat kínálva oldjuk meg akár az aznapi árufelvételt is.
Az eredményes és minőségi szolgáltatás hátterében a profizmus és a naprakész szakmai felkészültség áll, hiszen a logisztika állandó korszerű tudást kíván mind szervezés oldalról, mind az ide tartozó szabályok-, rendeletek- és jogszabályok folyamatosan nyomon követése tekintetében. Ezért is tartottuk fontosnak, hogy beszéljünk a BiRegről és megismertessük azokkal, akiket érint a téma.
Ha közúti személy- és áruszállító vállalkozásod van vagy fuvarozó vagy, akkor téged és a cégedet is érinti a BiReg! De mi is az a BiReg?
Új év, új szabályok. A 2021-es év jelentős változásokat hozott az áru szállítmányozás bürokratikus világában.
Örömhír lehet az érintett feleknek, hogy az Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer (EKÁER) bejelentési kötelezettsége jelentős mértékben lecsökkent, ezzel ellentétben viszont egy új rendszer került bevezetésre mely megreformálhatja a fuvarozást és kiszűrheti a feketefuvarozókat, ez pedig a BiReg.
Azonban a számos változás felkészültséget is igényel, hiszen 2021. február 1-től a jogsértőket bírsággal is sújthatják!
Ami alapvető változást jelent majd a korábbi papír alapú engedélykezeléshez képest az az, hogy innentől kezdődően a BiReg rendszerben kell kezelni és tárolni az adatokat, információkat. Tehát a papír alapú nyilvántartási kötelezettség megszűnik.
Ha Téged is érintenek a változások, akkor töltsd le ingyenes ebook-unkat, amiben részletes leírást találsz a változásokról, kötelezettségekről és a fontos határidőkről.